Našim zákazníkům v celé České republice je k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce bezplatná zákaznická linka 800 800 860, kde jim školení operátoři call centra pomohou vyřešit v co nejkratší době technické problémy, fakturační dotazy nebo jiné požadavky.

Zákaznická linka st


Pomáháme řešit Vaše požadavky:

> Problémy s dodávkami (teplo, teplá voda, elektrická energie atd.)
> Technické dotazy
> Fakturační dotazy (platby, zálohy, žádosti o zaslání kopií faktur atd.)
> Změny obchodních údajů a způsobu platby
> Obchodní dotazy

Call Centrum
Pro co nejrychlejší odpověď je třeba poskytnout operátorovi call centra základní identifikační údaje:
Pro technické dotazy:
adresu odběrného místa (zařízení, bydliště, sídlo) a předmět dodávek – elektřina, tepelná energie, chlad, služba (provozování apod.)
Pro fakturační dotazy:
Číslo zákazníka (číslo smlouvy, číslo faktury)